Tuesday, 19-Mar-2019, 8:53 PM
Logged in as Guest
Group "Guests"

Custom Hot Keys - Lasso not working - Forum

 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum moderator: Bond009  
Forum » CHF Development and Discussion » Heros, Abilities, and Items » Custom Hot Keys - Lasso not working
Custom Hot Keys - Lasso not working
t33vs1erDate: Sunday, 30-Dec-2018, 12:15 PM | Message # 1
Noob
Group: Users
Messages: 20
Awards: 0
Reputation: 68
Status: Offline
Hey guys. So I am one of those noobs who uses custom keys. I have customized my hotkeys for all the spells that I use and they all work well... appart from LASSO. My lasso hotkey is W and works at level one. The nafter I spell it to level 2 (which is common) it stops working. 

Now mind you that I have no other spells on the same hotkey in my build.

I am not a tech wizard. I received a template from a fellow CHF player and basically just switched some of the keys. Here is my custom hotkey for lasso: 

[A0b5]
Tip=(|cffffcc00T|r) Blazing Lasso - [|cffffcc00Level 1|r],(|cffffcc00T|r) Lasso - [|cffffcc00Level 2|r],(|cffffcc00T|r) Lasso - [|cffffcc00Level 3|r],(|cffffcc00T|r) Lasso - [|cffffcc00Level 4|r]
Researchtip=(|cffffcc00T|r) Learn Lasso - [|cffffcc00Level %d|r]
Hotkey=W
Researchhotkey=W
Buttonpos=1,2
Researchbuttonpos=2,0

I hope any of you wizards can help me out!

Thanks in advance.

-TeeVz
 
Web-GhostDate: Monday, 31-Dec-2018, 5:23 AM | Message # 2
Head Administrator
Group: Administrators
Messages: 1618
Awards: 1
Reputation: 3590
Status: Offline
Quote t33vs1er ()
I hope any of you wizards can help me out!
build more farms!!!


[img][/img]
 
t33vs1erDate: Monday, 31-Dec-2018, 3:36 PM | Message # 3
Noob
Group: Users
Messages: 20
Awards: 0
Reputation: 68
Status: Offline
Quote Web-Ghost ()
build more farms!!!
Wot?
 
Web-GhostDate: Wednesday, 02-Jan-2019, 4:47 AM | Message # 4
Head Administrator
Group: Administrators
Messages: 1618
Awards: 1
Reputation: 3590
Status: Offline
Quote t33vs1er ()
Wot?
play human campaign


[img][/img]
 
Web-GhostDate: Wednesday, 02-Jan-2019, 4:48 AM | Message # 5
Head Administrator
Group: Administrators
Messages: 1618
Awards: 1
Reputation: 3590
Status: Offline
Quote t33vs1er ()
I am not a tech wizard
kill him!!!


[img][/img]
 
FirNesSDate: Thursday, 03-Jan-2019, 9:21 AM | Message # 6
Robotic Ninja
Group: Game Mod
Messages: 2412
Awards: 0
Reputation: 3667
Status: Offline
CONSTRUISEZ PLUS DE PUITS DE LUNE

 
l3etuceDate: Monday, 07-Jan-2019, 1:14 PM | Message # 7
Grunt
Group: Game Mod
Messages: 215
Awards: 0
Reputation: 771
Status: Offline
type -uim

I love green leetuce
 
t33vs1erDate: Monday, 07-Jan-2019, 6:25 PM | Message # 8
Noob
Group: Users
Messages: 20
Awards: 0
Reputation: 68
Status: Offline
WTF is this shit. I am especially shocked to receive such trollish answers from a game admin. Donating 100 USD to CHF turns out to become one of my dumbest moves ever - considering that I am getting trolled by an admin of a game I have donated to. This is truly embarrassing.

Message edited by t33vs1er - Tuesday, 08-Jan-2019, 8:47 PM
 
DooMsDate: Tuesday, 08-Jan-2019, 2:48 PM | Message # 9
Noob
Group: Users
Messages: 24
Awards: 0
Reputation: -50
Status: Offline
Because they are idiots.
 
zdcloneDate: Tuesday, 08-Jan-2019, 10:47 PM | Message # 10
Noob
Group: Users
Messages: 6
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
LOL Clone here 
I have a solution.
Use standard keys
 
FirNesSDate: Thursday, 10-Jan-2019, 2:16 AM | Message # 11
Robotic Ninja
Group: Game Mod
Messages: 2412
Awards: 0
Reputation: 3667
Status: Offline
Quote t33vs1er ()
WTF is this shit. I am especially shocked to receive such trollish answers from a game admin. Donating 100 USD to CHF turns out to become one of my dumbest moves ever - considering that I am getting trolled by an admin of a game I have donated to. This is truly embarrassing.

I kinda told you tho, it was obvious that chf could never be truly revived. Maybe with reforged but will Bond have the time?

Added (11-Jan-2019, 5:26 AM)
---------------------------------------------

Quote DooMs ()
Because they are idiots.

Pourquoi t'as l'seum mon con ?  smile


 
DooMsDate: Friday, 11-Jan-2019, 9:10 AM | Message # 12
Noob
Group: Users
Messages: 24
Awards: 0
Reputation: -50
Status: Offline
Parce que t'es un trou du cul qui dit de la merde et qui s'enflamme pour un rien

Added (11-Jan-2019, 1:51 PM)
---------------------------------------------

[Amls]Buttonpos=0,0
Tip=|cffffcc00A :|r Entraves aériennes
Hotkey=A

essaie sa , met le hotkey que tu veux , daniel fesait comme sa pour ecrire le customkeys


Message edited by DooMs - Friday, 11-Jan-2019, 2:03 PM
 
FirNesSDate: Friday, 11-Jan-2019, 2:08 PM | Message # 13
Robotic Ninja
Group: Game Mod
Messages: 2412
Awards: 0
Reputation: 3667
Status: Offline
C'est là qu'on voit qui s'enflamme mdr

 
DooMsDate: Friday, 11-Jan-2019, 2:45 PM | Message # 14
Noob
Group: Users
Messages: 24
Awards: 0
Reputation: -50
Status: Offline
Non seulement tu ne cherches pas a l'aider mais en plus tu t'amuses a le troll avec l'autre con
 
t33vs1erDate: Sunday, 13-Jan-2019, 1:33 AM | Message # 15
Noob
Group: Users
Messages: 20
Awards: 0
Reputation: 68
Status: Offline
Quote zdclone ()
LOL Clone here I have a solution.
Use standard keys
Ty for your answer.

Not a bad call, but considering I have used the same set of hotkeys for around 8 years in ladder, It would be strange to change things up at this point.

Added (13-Jan-2019, 1:35 AM)
---------------------------------------------

Quote DooMs ()
[Amls]Buttonpos=0,0Tip=|cffffcc00A :|r Entraves aériennes
Hotkey=A

essaie sa , met le hotkey que tu veux , daniel fesait comme sa pour ecrire le customkeys

Merci. Je vais essayer sa demain!
 
Forum » CHF Development and Discussion » Heros, Abilities, and Items » Custom Hot Keys - Lasso not working
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:
Login Form
Search
Make Donation
Latest Posts










Users visited site
FirNesS, AL_GI
CHAT
Social Networking
Our poll - 1
Rate our map
Total of answers: 485
Stats
<
Copyright Bond009 © 2019 | Create a free website with uCoz