Thursday, 28-Mar-2024, 2:47 PM
Logged in as Guest
Group "Guests"

WC3-4Life / Custom Hero Footies!!!

abuse ban firness - Page 2 - Forum

 
Forum moderator: Bond009, Random260, Cou, Bio-AssAUlt  
Forum » Host Bots » Ban Requests » abuse ban firness
abuse ban firness
lotrrotkDate: Sunday, 13-Dec-2015, 7:10 PM | Message # 16
Zombie Pirate
Group: Game Mod
Messages: 1259
Awards: 0
Reputation: 2755
Status: Offline
Quote Gondiak ()
when i said up the replays i said for all the admi check http://playchf.net/bans/ you ban the player + reason but never write the replays

Ohh
Most of our bans are in-game so we can't write the replays with the ban
When banning someone I write his name but then anything written after that will be the reason
The panel just shows the game # which the player was banned in، so if you want you can go to his play history and check



Go rage ban love child
-This guy that loved me
 
Bio-AssAUltDate: Sunday, 13-Dec-2015, 7:11 PM | Message # 17
Head Administrator
Group: Administrators
Messages: 492
Awards: 0
Reputation: 603
Status: Offline
Quote Gondiak ()
when i said up the replays i said for all the admi check http://playchf.net/bans/ you ban the player + reason but never write the replays


You aren't a member of staff, therefore it simply doesn't concern you.
 
jeromelienardDate: Sunday, 13-Dec-2015, 7:16 PM | Message # 18
Archer
Group: Users
Messages: 48
Awards: 0
Reputation: -195
Status: Offline
i use hack ? really good mentality^^
yea i use hack in footies have 15% win and           are banned and kicking by admin who cheat in footies with more 20 k gold+ others cheat
footies is funny but with abuse admin is not funny because he ruin the game with the supposioton have mh mdr ^^ i never play with any cheat ^^ and how have mh because i have new computer and just reintall the game are too good ^^

but good luck for play with child 10 year and abuse ban him and prouve me if have hack with network your a totally stupid no brain

yeah have  a cheat and have a account with 1500 win /0 lose  ptdr

just look replay and see who have cheat me or admin ?

i banned because i clik in all map ptdr ^^ tell a child with 10 years ^^

just see its a   abuse admin and abuse because have nothnig i just play legit but the footies he just for a child who can abuse ban him ^^

and tell me how admin win easy ? no cheat ? why abused ban ? why abuse kick ?
 
lotrrotkDate: Sunday, 13-Dec-2015, 7:19 PM | Message # 19
Zombie Pirate
Group: Game Mod
Messages: 1259
Awards: 0
Reputation: 2755
Status: Offline
Quote jeromelienard ()
yea i use hack in footies have 15% win and     

He confessed
Quote jeromelienard ()
20 k gold+ others cheat

You don't know about keysersoze or greedisgood??



Go rage ban love child
-This guy that loved me
 
jeromelienardDate: Sunday, 13-Dec-2015, 7:23 PM | Message # 20
Archer
Group: Users
Messages: 48
Awards: 0
Reputation: -195
Status: Offline
yeah i see now you have cheat for play on footies ^^ you have code for gold ptdr ^^
its legit ? better ban a man who clik in all map and no ban a man with gold cheat ^^ good i see how many man ruin the footies now ^^
 
GondiakDate: Sunday, 13-Dec-2015, 7:28 PM | Message # 21
Rifleman
Group: Users
Messages: 91
Awards: 0
Reputation: 22
Status: Offline
yeah i are not menber of that staff but dont be arrogant bioasault i have only that question
 
lotrrotkDate: Sunday, 13-Dec-2015, 7:29 PM | Message # 22
Zombie Pirate
Group: Game Mod
Messages: 1259
Awards: 0
Reputation: 2755
Status: Offline
Quote Gondiak ()
yeah i are not menber of that staff but dont be arrogant bioasault i have only that question

If my reply wasn't enough then I don't know what to say



Go rage ban love child
-This guy that loved me
 
jeromelienardDate: Sunday, 13-Dec-2015, 7:48 PM | Message # 23
Archer
Group: Users
Messages: 48
Awards: 0
Reputation: -195
Status: Offline
let him he just a child abuse ban for a cliking in map ptdr never see that, i m died and i cliking in all map for wait heros   and he suppose have mh

yeah its not legit i play but i cant clik in all map ^^ if have mh why have just 15 % win ? and why admin have cheat  gold ?

you ban me because i look replay and look you cheat gold ? very good mentality ^^
 
FirNesSDate: Sunday, 13-Dec-2015, 8:06 PM | Message # 24
Robotic Ninja
Group: Game Mod
Messages: 2446
Awards: 0
Reputation: 3754
Status: Offline
Gonna write in french because this guy doesn't understand. Sorry.




 
jeromelienardDate: Sunday, 13-Dec-2015, 9:25 PM | Message # 25
Archer
Group: Users
Messages: 48
Awards: 0
Reputation: -195
Status: Offline
premierement je pleure pas , deuxiement j ai jamais utilise de cheat ou autre sur w3
on me ban car j ai cliqué partout sur la map je vois pas ou est le probleme ? si j avais mh je jouerai comme un dieu or ce n est pas le cas
on veut pas reconnaitre que c est un abuse ban , plutot que de ban les gros tricheurs ( l admin qui joue avec du cheat code gold et autre cheat , lui il a le droit)
bref si on peu plus jouer aux footies car on clique partout ( mdr) dommage car je m amusai bien , c est vrai je reconnait qu il y a beaucoup de cheat mais plutot que de taper sur du joueur legit qui essaie juste de s amuser( tu peux regarder mon account je dois avoir 15% de win   , rien que la  je cheat pas c est sur sinon j aurai au moins 80% win, meme en ladder j ai 50 % win j aurai mh j aurai largement 80%+ win)
enfin aujourd'hui c est moi , demain ce sera un autre, plutot que se basé sur des espece de programmes qui ne fonctionnent pas regardai plutot le replay et vous verrai que je n ai pas mh car sinon j aurai tuer les mecs invisibles etc , aller dans les bases etc,
c est juste que c est enervant des gens qui supposent que tu as mh alors que j ai rien du tout, je joue comme tout le monde pour m amuser
enfin avoir des admins qui t insulterai presque , ban et kicker des gens pour des simples suppositions c est vraiment manquer de respect envers eux, mais c est la nouvelle generation de jeunes qui ne savent pas ce que sait de s amuser   tout en respectant les autres, juste des gens qui se prennent pour kikoo car ils se permettent d avoir tous les droits( je les plaind dans leurs vie de tous les jours car il serait en face de moi je leurs botterai les fesses a ces jeunes irrespectueux et sans genes, qui n ont jamais rien reussi dans leurs vie)
je vous souhaite du bon courage avec  vos abuse admin( car a mon avis vous avez pas fini)

cordialement
 
Web-GhostDate: Monday, 14-Dec-2015, 1:06 AM | Message # 26
Head Administrator
Group: Administrators
Messages: 1639
Awards: 1
Reputation: 3611
Status: Offline



[img][/img]
 
FirNesSDate: Monday, 14-Dec-2015, 5:13 AM | Message # 27
Robotic Ninja
Group: Game Mod
Messages: 2446
Awards: 0
Reputation: 3754
Status: Offline



 
jeromelienardDate: Monday, 14-Dec-2015, 9:12 AM | Message # 28
Archer
Group: Users
Messages: 48
Awards: 0
Reputation: -195
Status: Offline
franchement je suis mort de rire, entendre des gamins avec des suppositions de mh trop lol, ha oui jai cliquer partout alors j ai mh, meme avec le brouillard tu peux cliquer car les town ne bouge pas, de plus j ai ete voir sur le net il existe des programmes tiers pour fog clik mais il ne fonctionne pas a 100%
la c est vous qui me prenez pour un con car je joue a w3 avec aucun cheat faudra essayer de vous soigner car vous devenez debile avec vos programmes idiots bots etc
de plus ce que vous faites est illegal, car warcraft 3 appartient a blizzard ( j ai achete le jeux x2 ), j ai le droit de jouer a w3 en ou no ladder, vous utilise des bots et autres programmes de triche dont blizzard tolere legerement l existence, si vous voulez cree des parties en no ladder et ben cree des parties avec des pass et non des parties publiques, de plus seul blizzard peu ban des gens sur w3 et non vous, vous avez aucun droit pour ca meme d obtenir mon adresse ip est deja illegal sans mon accord, comme je voit que vous vous prenez pour des grands( blaireau) je vais faire une requete chez blizzard pour signaler ce genre de probleme( le jeu ne vous appartient pas, les droits non plus, l utilisateur est libre de jouer quand il veut il a payé son jeu)
vous voulez embeter les gens avec vos suppositions pourris et ben moi aussi je vais vous embeter
au plaisir de vous voir prochainement
 
O_o]-PrincipVDate: Monday, 14-Dec-2015, 9:18 AM | Message # 29
Grunt
Group: Investor
Messages: 292
Awards: 1
Reputation: 6982
Status: Offline
Quote FirNesS ()
It's not even me who banned you ahah, I did only kick you.
surprised
Quote Bio-AssAUlt ()
I am backing my admins on this ban. Ban will stay in place.Abuse complaint denied.

User's ban extended to permanent for threatening to use hacks against the network.

Case closed.
can i be admins please biggrin



Call Me Messi I was The ex Best Player
 
jeromelienardDate: Monday, 14-Dec-2015, 11:31 AM | Message # 30
Archer
Group: Users
Messages: 48
Awards: 0
Reputation: -195
Status: Offline
j ai effectué une requete envers blizzard car vous utilisez des logiciel tiers pour avoir des informations dont vous n avez pas le droit d avoir( ip adresss etc) de plus l utilisation de bots , mh , fog clik enfin tous logiciel de triche sur w3 est formellement interdit( lisez les conditions legals d utilisation du jeu), de plus vous les  utiliser afin d avoir des adresse ip or cela est totalement illegal
je vous souhaite bon courage car blizzard va vous surveiller maintenant( ce ne sont pas des gamins qui supposent des choses, ils vont bien voir comment vous utilisez vos logiciel tiers de cheat afin d avoir des donnees personnel sur les gens, ce qui ne respecte pas la charte de blizzard)
ce n est pas vous qui faites la loi sur w3 mais blizzard( lisez les conditions d utilisation)
moi j utilise aucun logiciel tiers de triche( genre mh , fog clik  etc) jai rien a me reprocher et blizzard le verra bien tandis que vous j aurai peur a votre place ^^
vous n'avez pas eu de chance car vous n etes pas tombe sur un gamin de 10 ans , mais sur une personne qui connait les lois , bon courage pour vos footies car quand blizzard va vous tomber dessus je vais bien rigoler( ca vous apprendra a sortir des conneries de abuse ban contre des gens qui joue legit sans aucun programme tiers )
bonne chance ^^
 
Forum » Host Bots » Ban Requests » abuse ban firness
Search:
Login Form
Search
Make Donation
Latest Posts










CHAT
Social Networking
Our poll - 1
Rate our map
Total of answers: 501
Stats
<
Copyright Bond009 © 2024 | Create a free website with uCoz