vi que muchos pueden cambiar su stats a una cuenta original , por eso pido este caso que es un poco especial : el server tarreo fue cerrado por que se mudaron a dota2 , y todos sus usuarios tambien algunos pocos empezaron a mudarse tambien y perdieron todo su elo " pyramid-head " este puedo decir que tiene elo justo sin estafa por eso es un perjudicado y por eso es que solicito transferencia de stat a su cuenta nueva , algunos no pueden hacer nada y lo vi lamentandose en la sala y por eso creo este hilo .
psd : yo odio , pero lo que escribio me trajo recuerdos :sleep:
Message edited by [-FTL-]RoyStoM - Sunday, 29-Jun-2014, 0:07 AM
If the codes and got there last account "pyramid-head" is not whether shall serve Seriously, I take time to be writing more than 400 codes, I think I spent like 12 qe giant leaves. = Chf'll keep playing until all server dota 1 XDD die but I want to get minimum 5000 games played
Added (29-Jun-2014, 3:47 AM) --------------------------------------------- Please Cou four months was playing with pyramid-head to get to the 5000 games and why I play chf long ago and I was not easy to reach the 560/210
Added (29-Jun-2014, 10:54 AM) --------------------------------------------- It is the last and most do not bother cou My codes can I recover? 486 were -load tDRL$fc# L@ -load Pyr0 383R kdp -load wu#2 ae7n osX -load cKbW H2tB kG -load 2Mfb 01dh kxW Mis ultimos codigos
You can create an account in eurbattle, call "pyramid-head" wincodes will continue the work i play in USEast...but use wincodes in eurobattle provided that the nick is equal xDD