Tuesday, 07-May-2024, 2:33 PM
Logged in as Guest
Group "Guests"

WC3-4Life / Custom Hero Footies!!!

familia clan APF - Page 4 - Forum

 
Forum moderator: Bond009  
Forum » CHF Development and Discussion » CHF News & Debates » familia clan APF (i hear too much!!)
familia clan APF
SecreT-Name-Date: Sunday, 13-May-2012, 7:46 PM | Message # 46
Hero
Group: Users
Messages: 385
Awards: 0
Reputation: 1100
Status: Offline
Quote (slayer666)
cuando apareces en un juego y empezas a hablar con tus "novios y hacerte el vivo" dialogos como ejemplo : huyy guarda que slayer es pro ... etc etc te pensas que no me acuerdo careta.. te haces el amigo cuando te conviene ... aprende a respetar y seras respetado...


Capaz que te diga que sos pro porque me gusta como jugas no en forma de burlarme si me quisiera burlar podria decir cosas mas feas y lo de careta no se porque lo decís , si sabes que siempre juego con Roy eso lo tenes que tener muy claro , si me burle de vos o me hice el agrandado disculpa no era mi intención .
 
RosarioVampireZDate: Sunday, 13-May-2012, 8:06 PM | Message # 47
Robotic Ninja
Group: Clan Members
Messages: 2113
Awards: 0
Reputation: 4239
Status: Offline
Slayer....
Secret Name is better than u..end of story

also...SPEAK ENGLISH
THIS IS AN ENGLISH SPEAKING FORUMS (ur supposed to be banned if u speak espanol :P )
lawlz


 
Hollow]-[reaperDate: Sunday, 13-May-2012, 8:29 PM | Message # 48
Noob
Group: New Users
Messages: 11
Awards: 0
Reputation: 32
Status: Offline
Quote (SecreT-Name-)
Capaz que te diga que sos pro porque me gusta como jugas no en forma de burlarme si me quisiera burlar podria decir cosas mas feas

jajaja...
 
SecreT-Name-Date: Sunday, 13-May-2012, 8:30 PM | Message # 49
Hero
Group: Users
Messages: 385
Awards: 0
Reputation: 1100
Status: Offline
Quote (RosarioVampireZ)
lso...SPEAK ENGLISH
THIS IS AN ENGLISH SPEAKING FORUMS (ur supposed to be banned if u speak espanol :P )
lawlz


Ahahaha srry , i dont speak english because my english sucks tongue . I think slayer is a very good player whit more experience than me... Also a friend .
 
Forum » CHF Development and Discussion » CHF News & Debates » familia clan APF (i hear too much!!)
Search:
Login Form
Search
Make Donation
Latest Posts










CHAT
Social Networking
Our poll - 1
Rate our map
Total of answers: 501
Stats
<
Copyright Bond009 © 2024 | Create a free website with uCoz